Kwaliteit

Hoek-Trans b.v. vervoert dagelijks verse producten voor hun klanten op een geconditioneerde en veilige manier. Binnen dit proces is het kwaliteitsbehoud voor deze producten erg belangrijk. Door de continue investeringen is Hoek-Trans b.v. in staat om hoge kwaliteit te bieden en is om deze reden in het bezit van een aantal certificaten. Deze certificaten tonen aan dat de kwaliteit procesgewijs wordt beheerd en voortdurend wordt verbeterd. Hoek-Trans b.v. voldoet aan de eisen conform de certificaten: GMP+IFS Logistics en QS.

Indien er zich een calamiteit voordoet, een onverwachte gebeurtenis waardoor een spoedlevering van producten noodzakelijk is, of wanneer er sprake is van een terugroepactie bij ernstige risico’s m.b.t. de voedselveiligheid, treedt onderstaande calamiteitenprocedure in werking:

  • Calamiteiten kunt u tijdens kantooruren melden bij uw vaste contactpersoon via het algemene nummer +31 (0) 519 518 713 of het directe nummer zoals bij u bekend. Indien uw vaste contactpersoon niet aanwezig is, wordt de telefoon automatisch overgenomen door een collega die u verder zal helpen;
  • Buiten kantooruren (tussen 18:00 uur en 07:00 uur) en in de weekenden kunt u het nummer +31 (0) 6 25 19 99 34 bellen.
  • Na het afhandelen van de calamiteit zal er met u worden geëvalueerd hoe de afhandeling is verlopen en of er verbeterpunten zijn aan te geven voor toekomstige meldingen.